Gwarancja
Zabiegi wykonywane w naszym gabinecie objęte są gwarancją, warunkiem jej zachowania są regularne wizyty kontrolne (co 6 miesięcy od zakończenia leczenia) lub wizyty ustalane według indywidualnego harmonogramu przez lekarza prowadzącego.
Istotnym jest przestrzeganie wszelkich zaleceń związanych z użytkowaniem uzupełnień protetycznych udzielonych przez lekarza prowadzącego.
Wypełnienia kompozytowe:
- 1 rok gwarancji
- w przypadku zębów martwych lub braku więcej niż 50% tkanek zęba- 6 miesięcy
Uzupełnienia protetyczne stałe (porcelanowe):
- 2 lata gwarancji
- w przypadku współistnienia innych braków zębowych nieuzupełnionych przez Pacjenta- 6 miesięcy
- w przypadku osób cierpiących na bruksizm lub posiadających nieprawidłowe warunki zgryzowe powodujące przeciążenia okres gwarancyjny skraca się do 6 miesięcy
Protezy ruchome:
- 2 lata gwarancji
- w przypadku nieuzupełnionych pozostałych braków zębowych- 6 miesięcy
Gwarancja nie obejmuje:
- leczenia kanałowego
- wybielania zębów
- prac tymczasowych (korony/licówki)
- prac o ograniczonej gwarancji lub jej braku, a które zostały wykonane na wyraźne życzenie Pacjenta
- jeśli w ciągu 3 miesięcy od wypełnienia ubytku zęba okazuje się, że konieczne jest przeprowadzenie leczenia kanałowego, wtedy wypełnienie wykonywane jest w ramach gwarancji, natomiast Pacjent ponosi koszty leczenia kanałowego
Nie podlegają gwarancji uszkodzenia powstałe w wyniku:
- niedostatecznej higieny jamy ustnej, nieprzestrzegania zalecanych wizyt kontrolnych
- nieprzestrzegania zaleceń lekarza odnośnie postępowania z uzupełnieniami protetycznymi
- nieszczęśliwych wypadków czy urazów mechanicznych
- naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu wynikających z problemów periodontologicznych
- wszelkich samodzielnych korekt wykonywanych poza gabinetem (Pacjent traci prawo do gwarancji)
- złamań koron zębowych pomiędzy wizytami zębów będących w trakcie leczenia (odwoływanie wizyt/przedłużanie leczenia)
- uzupełnienia tylko części braków zębowych powodując przeciążenie strefy uzupełnionej protetycznie
W przypadku zaistnienia dolegliwości będącej wynikiem leczenia stomatologicznego prowadzonego w naszym gabinecie, Pacjent zobowiązany jest do niezwłocznego osobistego zgłoszenia się do lekarza prowadzącego. Lekarz w miarę możliwości wykona naprawę gwarancyjną pracy lub jeśli konieczna będzie większa ilość czasu, udzieli wizyty doraźnej i umówi Pacjenta na wizytę w innym, dogodnym terminie.